lørdag 6. juni 2009

Klubben




Me er ein gjeng kjekke og travle damer som har verdens kjekkaste klubb (hehe, synes vel dei fleste om akkuratt sin klubb)! Men klubben vår er kjekk! Me ete, me tyte og me kosar oss. Her er ingen krav til kakebaking eller kaffikoking! Me kjem som me er! Å er nokon trøtt, så er det heilt lovlig å ta seg ein blund på sofaen -sjølvsagt!


Denne gongen var me hos meg, og det vart ingen tid for soving -tida gjekk diverre så altfor fort!


Bilete viser litt av maten som vart servert -me vart mette, denne gongen og! :-) Gler meg til neste gong!


God laurdag!

9 kommentarer:

My little footprints sa...

Hei Bodil!
Dette så jammen godt ut!!
Tomatene med Feta ost er favoritten ;) Elsker den greske maten!!
Det er koselig med venninnegjenger som samles og prater og ler, koser seg med god mat og drikke! Livets gode minner ;)
Ønsker deg en fortsatt fin helg!
Klem Beth

Kristins Hus sa...

Hei
Nammm.. så friskt og fargerikt:-)
Ha en fin helg!
Kristin

Anonym sa...

Nam, nam, eg vart svolten. Fetaost e herlegt :-)

Putti :-)

Anonym sa...

Takk for sist! Kjempekjekt :)

Jannicke

mi-rachel sa...

så godt ut.

Anonym sa...

ååååå... det ville eg vert!!

Karianne ;-)

Haust sa...

Oioioi, eg vart svolten! Fantastisk borddekking!

LillaLykke sa...

Mmmm! Nydelig!! :) Så utrolig mye lekker mat!

lena sa...

Å jaaa så deilig mat..og hjelpe meg så mett eg blei;) Klem