søndag 14. juni 2009

Kultursti


I dag har me vore kulturelle, med besøk på Klosterdagane og kulturstivandring. Me Halsnøybuar er vel egentlig ikkje dei flinkaste til å besøka/bruka klosteret vårt, om eg nyttar det ofte for fotografering. Heilt ærlig er det fyrste gong eg vitjar klosterdagane, om dette er 5. året det skjer... Shame on me! Eg (og sikkert fleire blant meg) veit derfor lite om klosteret sin historikk og myter.

I dag fekk iallefall me uvitande (meg) veta mykje gjennom kulturstivandringa. Den gjekk føre seg mellom offerplass, ruinar, gravhaugar, song, dans, kyr og fantastiske plassar for fotografering. Desse to øverste vart tatt på ein skjønn sti, full av hundekjeks. Digresjon: Trur nesten at dette må vera blomane for brudebuketten... (neidu, ingen bryllaupsplanar for meg -men blomane kan ein jo drauma om!).


Veret var nydelig i dag. Å godt var det å drikka saft og eta bollar ute under blå himmel, på klosterkafèen. Trur det blir fleire klosterbesøk i løpet av sommaren, men då med kanskje kvitvin i korga...?


Bilete under er eit "art by accident", men slikt likar jo eg, så her det! :-)
Her er nokre småglimt frå dans og anna i dag:

11 kommentarer:

Wee Mary sa...

Hej!
Kul att jag hittade in till din blogg. Vackra bilder du delar med dig.
Ha en fin vecka.
/Marie

Ida sa...

Så utrolig mange flotte bilder!

Brukte hundekjeks som dekorasjon på bordene for navnefesten vi hadde idag! Og er helt enig med deg - de er flotte!!! (synd de kan lukte litt..!!)

Og takket være innlegget under her- går jeg til køys med nrk super sin gratulerer med dagen sang :-)

... for du er super..!

God natt!

Jannicke sa...

Ja, det er vakkert på disse klosterområdene!
Nydelige bilder, litt samme lysstemning som vi hadde på dagen vår på Lysekloster...

Klem J.

Karna sa...

Gratulerer med overstått bursdag Bodil!!! Og det samme til mannen i huset...

Kjempe fine bilder, det er jo ofte slik at det som ligger nærmest ikke blir besøkt, men det vi reiser til...gjerne med fly...har vi sett flere ganger...har aldri vært på Lysøen selv, men i år må det bli en tur....

Nyt solen, snart ferie!!!! Juhuuu!

Ragnhild S sa...

Jeg falt helt for det øverste bildet av en liten prinsesse som plukket markblomster! Utrolig herlig og sommerlig! Blinkskudd!

Ha en god uke!

Loppeklem

Anonym sa...

Vilka fina bilder, sommrigt. Hoppas att ni hade bra väder för här har det regnat hela helgen.

Kram annica

mi-rachel sa...

så tøft "art by accident"var.
og nydelig liten jente i all hundekjeksen!

Aasviv sa...

Flotte, stemningsfylte bilder!

Unknown sa...

Nydelige bilder som vanlig. For en skjønn jente du har! Ha en fin dag! :)

rod i hob sa...

Takk for at du viste meg kva hundekjeks e :-)

Camilla sa...

Heeeerlige bilder og flott blogg!!!! Tusen takk!!

camilla