onsdag 22. juli 2009

Feriemodus


Rett og slett i feriemodus...
God sommar!
:-)

19 kommentarer:

stjerneglass sa...

: )
Ha en deilig sommer!

Jannicke sa...

Så flott sommerbilde..

Skal hjem og sjekke post enten i morgen eller fredag,
vi gleder oss ;o)

Nyt fridagene,
du fortjener fri nå!!

Klem J.

mi-rachel sa...

feriemodus er digg.
kos deg videre:)

ANETTESHUS.COM sa...

Fortsatt god sommer til deg også! Nyyyyt de herlige feriedagene!!

Klem Anette:)

Guttemamma sa...

God sommer Bodil!!!

Cecilie sa...

Ha en flott sommer! :)
Nydelig bilde! :)

Tussaluso sa...

Feriemodus, JA!
Feriever, NEI!

Du fortjener ein ferie no!
Nyt han!

Haust sa...

Nydeleg bilete! God sommar til deg òg! :)

Lotta Sultan sa...

vilken fin blogg du har! hit kommer jag gärna tillbaka!

mali-mo sa...

...var litt redd du skulle bli sittendes å redigere bilder hele sommeren eg...bra at feriemodusen er kommet til deg og ;)

Her er det hytteferie foreløbig, men når knallværet kommer (når som helst regner eg med) skal vi endelig til Haugesund og Stavanger med en innlagt miniferie på øyen din på veien ;)

Håper du får fine feriedager du og ;)

Tulipa sa...

Hej!
Underbart fint som alltid!
Beundrar verkligen det du gör!

Önskar dig fina dagar!
Kram Mariette

Trine sa...

God sommar, Bodil, og kos deg sjølv om regnet høljar ned!
God klem frå Tyselio.

Lappesola sa...

Så gøy å treffe på dere i går. Neste gang du skal på bytur må du gjerne komme på en kopp kaffe.

Det ligger en liten utfordring til deg på bloggen min.

God sommer fra Sol

Vibeke sa...

HERLIG sommerbilde!

Ønsker deg en deilig helg og sommerferie,

Vibeke

Beate sa...

Herlig sommerbilde! Håper du nyter sommeren og roligere dager

MeyBiMe sa...

Feriemodus...ja det kjenner jeg til :-) ...men her er det mye å gjøre for tiden!!!! Jeg må lære meg å ta det litt mer med ro innimellom tror jeg!!!!!
Ser ut som du har gjort mye i ferien også!!!! Alle disse fantastiske brudebildene!!!!!!!!!!!!!
Jeg bøyer meg i støvet....igjen!!!!!
Du er bare en helt utrolig dyktig FOTOGRAF!!!!!!!!
Jeg blir hele tiden imponert over alle disse vinklene og bildene du tar!!!!
WOW!!!!!
Kos deg i ferimodus :-)
Her er det bursdagsfeiring for pappen i huset :-)
Så nå blir det stress-rydding før gjestene kommer :-/
:-) KLEM

Jes/Vita villa vila sa...

UNDERBAR sommarbild vännen!

Kram/Jes

Magdalena sa...

heia..

så vakre bilder du tar....

så hyggelig å hilse på deg,-

tenkte på deg i dag da eg var innom frk .Lande igjen...

kos deg videre,- klem, magny***

Magdalena sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.