søndag 30. august 2009

Me bruka BRUKA


Til søndagsfrukosten.





Til laurdagsgodt.




Til popcornkos.



Me bruka BRUKAdesign
også til mange andre etegilder.
"Serviset" har jo det meste av tekstar på seg,
som chips, potatis eller salat...
(til opplysning: eg ynskjer meg den med saft på).

Dei velkjente Brukaskålene mine er ofte framme i bruk.
Det fine med dei er at dei er litt enkle i forma,
samstundes som dei passar i lag med andre fat og skåler.

Egentlig ei ypperleg julegåve!
*Eg må jo seia det, ettersom eg gav slike i julegåve til nokre veninner i fjor...
Dei sa iallefall at dei vart glad, og då stolar eg på det!
:-)


Skålene mine er kjøpt ulike stader, og mugga hugsar eg faktisk ikkje kor eg kjøpte!?
Chips, godis osv. kjøpte eg for lenge sidan på Room 4 more,
mens sistemann i familen, popcornskåla,
kjøpte eg nå nyleg på frk. Lande.
(Der var det komme MASSE nytt i dette merket...sikle...)

For endeleg så har BRUKAdesign landa på Stord.

Me bur jo nemleg i ein by!!!

:-)

14 kommentarer:

Jannicke sa...

Heisan.

Jeg er også "forelsket" i Bruka...
Liker at det er enkelt, men stilig og tidløst... ;o)

God start på uken i morgen, Bodil!

Klem j.

Therese sa...

Jeg hadde den svææære popcornskålen selv en gang, samt et par godis skåler. Husker det var landesorg den gangen mamma knuste popcornskålen min ved et uhell og ble nærmest kjeppjaget til butikken for å handle ny *lol* Lurer på hvor i all verden de skålene har tatt veien.

Fine bilder som alltid hos deg Bodil, og nydelige barn :)

Therese sa...

Jeg hadde den svææære popcornskålen selv en gang, samt et par godis skåler. Husker det var landesorg den gangen mamma knuste popcornskålen min ved et uhell og ble nærmest kjeppjaget til butikken for å handle ny *lol* Lurer på hvor i all verden de skålene har tatt veien.

Fine bilder som alltid hos deg Bodil, og nydelige barn :)

Hem och Lycka sa...

Jag älskar verkligen Bruka-porslinet och har en hel del därifrån men är långt ifrån fulltecknad ;-)

Underbara bilder!

kram Mia

Shus sa...

Heilt enig, Bodil. Dei er heilt supre. Eg fekk 3 stk til bryllaupet ( popcorn, chips og godis), og dei er framme kvar gong det blir servert slike ting...og da e ganske ofta... Takk for at Fr.Lande har dei. Eg digge butikken og Bruka!!

MeyBiMe sa...

God kveld til deg!!!
Jeg elsker Bruka også!!!
Jeg er en samler på disse...men sliter litt med å finne de som bare er helt hvite...der teksten er hvit også :-/
jeg ønsker meg skålene med chips, og godis og kanskje litt popcorn også :-S..... Selv har jeg denn flotte lille muggen med melk på, som du også har...og 2 flotte eggeglass :-)
Ha en strålende fin uke...i dritt været :-/

Den gode feen sa...

Ja, dei er knallfine, og står på mi ønskeliste også. Eg har berre nokre urtepotter i Bruka keramikk. Dei står stabla i kjellaren til inga nytte. Har dei saftmugga på Frk Lande? Då får du den i så fall i forsinka bursdagsgåve frå meg :) Hadde vore knall om du fann noko eg kan bruke til å sy av. Eg har framleis nattkjolane dine i behald. Den brune med store sirklar på, samt den kvite med raude sommarfuglar :) Ha ei god natt, så snakkes me sikkert i morgon :) Diger klem

MeyBiMe sa...

...da er det jo mulig jeg MÅ ha meg en tur til Stord en dag :-)
...og frk.Lande :-)
Takk for tipset ;-)

rod i hob sa...

Kjempefine :-)
Eg har kun til kattane, men dei e jysla fine :-)

Tante Mimmi sa...

Veit du Bodil...no er det så seint på kvelden (og litt nedi glaset) at eg leste BURKA- Burka endeleg på Stord!
jo då! Ser deg vel laaaaang veg neste gang!;)
Bruka...det blir ein annan historie!

Philia sa...

Jag har också brukas saker hemma! Köksstolarna i alumiium vi har därifrån är några favoriteter!

Så fina bilder...

Kram!

Unknown sa...

Helt enig, Bruka kan brukes til det meste. :) Har veldig lyst til å reise til Stockholm og gå på Bruka der. Ser for meg at det fins mange flere varer der enn det de selger i Norge.

Anonym sa...

Hmmm... Trur eg må ta meg ein tur på frk. Lande med mannens visakort...

Kanskje eg skal på shopping i morgon...

Putti:-)

Linda S sa...

Skjønne skåler, eg har også nokre av denne typen (men i rosa).
Nydelig blogg du har, med mange fine bilder :)