onsdag 23. september 2009

H


Home is where the Heart is.

H èn vår er det fyrste du møter i gangen vår.


Den kan stå for både HEIM, HOME eller HEART
(akkuratt her fins det Hundrevis av alternativ,
som f.eks. HELLSKÅTO kor rotete
-noko som slår meg ofte når eg kjem inn gangen...).
Vår H vart innkjøpt i januar, i Horten, der me var i eit trist ærend.
H er førebokstaven til gutebassen vår sitt kongelige navn.
Han er oppkalla etter begge sine bestefedre.
Noko eg er så glad for... :-)


Her er trollemor i full dans framfor kamera!
Herlig!
:-)


+ litt kritt-teikning til slutt...

12 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Fantastiske bilder!! Så levende:)

Klem Anette:)

Hanna sa...

Beautiful, so beautiful!

Jannicke sa...

Ja,
gutten din har et flott og royalt navn!!
Og datteren din har jammen et vakkert hår! Jøss, så langt det var!
Flotte bilder!!
Tittet i Rett Hjem magasinet i dag ;o)
Flotte bilder fra deg der og!
Klem J.

IfraLahell sa...

ÅÅHHH.. For noen nydelige bilder BO. Herlig med STOR H ja;)

Sommerlyst sa...

Å så herlige bilder! Helt fantastisk innlegg!

Kardemomme sa...

H. står også for "Himmel...så mye lekre bilder du legger ut" ;)
Bokstaver er så flott!! Jeg bruker bokstaver til å stramme inn interiøret..De er så flotte rent grafisk! De store firkantede rammene med sort/hvitt fotoer i var veldig flotte!! Dessuten måtte jeg scrolle tilbake for å lete etter bilder av ditt lyseblå SMEG kjøleskap! Heldige du! Jeg elsker å se på disse skapene som gir en helt spesiell stemning i rommet!!! Lyseblått er hetl nydelig! Kjøpte lyseblå Kitchen Aid kjøkkenmaskin på forsommeren og jeg er SÅ fornøyd med fargevalget! Lyseblått og femtitalls lysegrønne farger er favoritter for tiden! Jeg har i det hele tatt virkelig sansen for bloggen din! Rart jeg ikke har dumpet borti deg før! Ser vi har en del felles bekjente her i bloggbyen! Visstnok har jeg sett navnet ditt i kommentarfeltene men vi er så mange og hvis jeg ikke klikker meg inn til folk går man jo tydeligvis glipp av mye..
Kardemomme :))

mi-rachel sa...

kule bilder!

Jes/Vita villa vila sa...

Helt makalösa bilder vännen!!

Kram/Jes

Den gode feen sa...

For eit nydeleg kjekt innlegg. Knallfine bilder av knallfin gang. Tøff H. Kjekt med tavla i gongen. Diger god natt klem :)

tullik64@live.no sa...

No har eg nett lese eit svært koslig portrettintervju i "Innsida".Du presenterer deg veldig flott synest eg, så kvardagsleg, uhøgtidleg og go`. Og no har du fått denne blogglesaren til å kommentera på NIB for andre gang,i håp om at det skal "bobla litt meir innvendig". Helsing frå meg,også innflytta på same øy som deg men i annan kommune.

Unknown sa...

Vakre bilder,

Jeg likte så godt bildet av gutten din som er med på bildet - vet du hvor jeg kan få tak i slik ramme og passpatou?

Fantastisk flott og inspirerende blogg du har!

Anne

Haust sa...

Så flott lys det er over desse bileta!

God torsdag...