torsdag 5. november 2009

Eddabedda



Edda bedda! Eg vant! :-)

I fare for å virka som ein litt ufordragelig unge, så vennligst les vidare!
Eddabedda er nemlig ein knallkjekke nettbutikk som to damer her i frå Stord har starta.
(Eg er heldig å kjenna ho eina littegrann godt!?).
:-)
Eddabeddajentene hadde iallefall eit sånt "party" der varene vart
presenterte og alle fekk inngangsbillett, som ein kunne vinna på.
Eg var fyrstemann til mølla og fekk billett nr. 01.
Store tjangsar for å vinna då tenkte eg, og var nermast litt halvfurten...
Men EDDABEDDA, eg vant! Tjohei!
Ein pose full av gode kremar og oljer til vetleguten! 
:-)

Inne på Eddabedda sidene er det ein konkurranse på gong nå, såg eg.
Så klikk inn så kan kanskje du vera den heldige.
Eg trur eg har brukt opp vinnarlykko mi for dei neste 15 åra... 

8 kommentarer:

Jannicke sa...

Herlig barnslig innlegg :o)
Liker humoren din, Bodil!
Grattis med premie,
nå må eg inn og snoke litt i denne nye nettbutikken :o)
En dundlig dag til deg!
Klem J.

Brunkullan sa...

Ska kika!
Susanne

Gypsy Purple sa...

Lucky you!!!!!

NinaLovise sa...

Nei nei, kjaere deg! Du kan daa fortsatt vinne! Du som ikkje kunne vinne paa nr.1 ? Hi-hi-hi! Ha ein fin kveld Bo! Klem- eddabedda deg!

Rikke sa...

Flott blogg du har!
Så masse fine bilder:)
Rikke

My little footprints sa...

Gratulerer med premie! :)
Herlig med slik slike produkter. Jeg satser på å bruke min vinnelykke til lørdagen for Lottoen..hihi :)

Ingvild sa...

Hihi...
Herlig innlegg!
Takk for tips om nettbutikk!
Klem, I

Fire Hjerter sa...

Grattis med premien.Artig å vinne litt. Og morsomt navn på en butikk som selger barneprodukter.
Ha en fin helg