mandag 18. januar 2010

Vår i stugu



Hæææærlig med vår!
Kjekke perleblomar gjev vårstemning i stova.
Blomane fekk eg i handleposen min på laurdag! Tusen takk!


Også tusen takk for alle dei kjekke kommentarane på forrige innlegg! Da vart makaroni til middag :-), men når eg står bak grytene så havnar diverse oppi panno...her er det kreativ matlaging utan oppskriftsbøker! Som eg seier til min kjære, når han skryte over gode middag: "Berre nyt da, for du får da aldri igjen!". Til tider kan dette vera litt sørgelig, men av og til så pustar han nok letta ut... :-)

Til slutt; Tusen takk til Japan Photo i Haugesund som haldt dørene opne for BO då ho kom susande i siste liten nå i ettermiddag! Super service!

20 kommentarer:

tempo.dk sa...

Fine forårsbilleder - du er heldig at have den evne til at tage fine billeder - det er en gave. Ha en fin aften. Hilsen Bente

Fru Fly * Heidi sa...

Nydelig bilder- som alltid!♥ Haha, herlig kokkementalitet i huset, ligner vårt;) Ha fine dager, Bodil! Klem fra Heidi

Unknown sa...

Nydelige bilder!!

Vi trenger litt vårlig inspirasjon i disse dager:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Klem Linda

Lilliannes verden sa...

Du har da så fint! Dødsmisunnelig :)
Dei perleblomane er veldig friske og fine etter den tunge julepynten :)
Men stadig vekk lar eg meg facinere av det mektige dukkehuset! Vakkert er det :)
Ha ein herlig kveld.

Anette Willemine sa...

Skjønne bilder hos deg, både i dag og innlegget fra en lat søndag. Kjente meg veldig igjen! Å nyte dagen - herlig!

Ønsker deg en deilig start på uken, Bodil!

Klem fra
Anette Willemine

Rosemary and thyme sa...

Herlige bilder!
Det frisker virkelig opp med blomster!
Ha en fin kveld.
Klem Tove

AnnaJohanna sa...

Flotte bilder!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den nydelige dukkehuset? Har to jenter her hjemme som nok MÅ HA!! et slikt;-)

Forsatt god mandgaskveld!

Johanna

Unknown sa...

Oj, så vackert med pärlhyasinter!! Nu blev jag sugen att ha några själv också hemma!!
Kraam! Annaleena, från annaleenashem.blogspot.com

Anonym sa...

Nydelig med litt vårlige bloster inne nå. Jeg skal av gårde i morra og få kjøpt meg noen også :-)

KLem Kristine

rod i hob sa...

Lenge siden eg har våre her og kost meg nå! Men så fekk eg meg en liten oppdatering -du har så herlige innlegg!! Å bildene dine e fantastiske!

Likte allerbest "Stinky"

Ha enn fine kveld ♥ veka! Noge sånn!!

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Vakre bilder, gjev meg lukta av kvitveis i nasen... Er så lei meg, fordi eg ikkje har funne slike her i butikkane enno... Men det er kjekt å ha noko å glede seg til!

Ha ei kjekk veke!
Klem Elin :)

Love Peace Pionies sa...

perleblomst er nydelig. Må ikke bli lenge til de er i hus her også..

Janne sa...

Så flotte bilder! Du er en superfotograf!

Anonym sa...

Nydelige bilder! Flink fotograf!

Tror jeg må ta meg en tur inn til byen og se om jeg får tak i noen perleblomster - jeg trenger vår!!

K A T A R I N A sa...

Så vackert dockhus, var man man köpa detta?

Kramar
Katarina "end of the day"

Hanna sa...

Really beautiful! I want to have those flowers too. Feels like spring.

Mirtzi sa...

Vilken härlig blogg du har! Hittade hit för första gången. Härlig fina bilder och cad jag älskar dem där blommorna som du har på bild!!!

Anonym sa...

I really love your fresh, clean, white and pure images! You have a very atractive style! I visit your site often...
Greetings from Spain.

Camilla sa...

Så deilig med et snev av vår! Og det øverste søndagsbildet var helt fantastisk :)

Pantoneboksene er fra Hilmers Hus,
fine!

Hilsen C

Thelma Louise sa...

Så koselig det er hos deg...deilig med vår ja..:-) jeg holder på å sy nye "vinterputer" til kjøkkenet mitt..må virkelig forte meg nå..om jeg skal få noe som helst glede av de i år.:-)