lørdag 27. mars 2010

JEG HAR FÅTT!

Vinnaren av den knalltøffe jumpsuiten levert av MollyMo er trukken!

Vesleguten i huset trakk lappen ut av skåla.
Det vart:
"Lodd" nr. 7!!!

Gratulera og hipp hurra!

Dressen vart levert i går
-for denne gongen var det faktisk nokon eg kjente som vann!
Vinnaren vart så hoppandes glad!!!
Og det var eg òg!
:-)

Beklagar til dykk som ikkje vant.
Eg har kosa meg med utrulig mykje, med mange kjekke kommentarar.
Blir spesielt sjarmert når den yngre garde legg igjen kommentar.
Forstår at desse dressane er eit STORT ynskje hos mange unge.
Håpar dykk har ein snill påskehare...
(Eit tips til påskeharen er at MollyMo har fleire dressar igjen...).

Ha ein god laurdag!
*Eg skal snart avgårde for bryllaupsfotografering og familiefotografering.
Vèrgudane er visst på mi side i dag, håpar eg...

*Bilete lånt og redigert frå: www.239.no

2 kommentarer:

stjerneglass sa...

Koselig! :)
Gratulerer til den som vant.
De dressene er superpoppis - føler jeg ser dem overalt!
Og ungdommen i huset er spinnvill etter dem.

TONE sa...

GRATTIS TIL VINNEREN....Vil tro vinneren er hoppende GLAD!! Så flott blogg du har....Og skjønne barn!! Ha en deillig søndag videre og GOD PÅSKE!!!