onsdag 5. januar 2011

Bursdagsfest


Happy
B  I  R  T  H  D  A  Y


I går vart veslepusen vår 4 år. Den vesle store guten vår gledde seg sååååååå mykje. Klokka 05.10 var han vaken og illsint! Ei svært søvning mamma snubla inn til han for å finna ut av kva i all verda som var på ferde. Den sinte bursdagsguten lurte på kor tid me hadde tenkt å vekka han! Han ville ha bursdag...  :-)

Bursdag vart det, med muffins og lys på sengekanten, vel og merka eit par timar seinare... Super feiring i barnehagen, henting tidlig av besteforeldre og pappen for enda meir feiring heime. Rett og slett ein koselig dag, med tidlig bursdagsmiddag og besøk resten av dagen.

Den 4. januar er kanskje ikkje den datoen der ein er sånn veldig klar for fest og basar... Pittelitt lei av kaker, snacks og jubalong...kanskje? :-) Jaja, mammo hadde vore tidlig ute i forhold til innkjøp av bursdagshattar og anna. Innkjøpt i Nederland i mai på HEMA. 
Fornuftig! Rett og slett knallfornuftig! :-)

13 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Gratulerer med gullguttens bursdag i går! Barnebursdag er stas uansett tid på året (kanskje ikke tid på døgnet da men...:) Ha en flott uke! Klem fra Heidi

Unknown sa...

Gratulerer med store gutten:) flott pyntet, og jeg ble fristet av kakene.

Unknown sa...

Gratulerer !

Happy BDay!

Liv Elin sa...

Gratulerer så mye med bursdagsgutten ! :)

Så flott et festbord - kan tenke meg det ble satt pris på likevel jeg ,med litt kake og knask for bursdagsbarnet og gjestene !

Ha en fin vinterdag videre ! :)

Liv <3 Elin

marian sa...

Gratulera med gårsdagen i heimen! Alltid så lekre bursdagsbord hos deg! Trur du må få oppdrag når eg skal feira min 50 årsdag til våren.
I dag foreslår eg at du tek ein tur innom min blogg...Berre eit lite hint.

Marian i Rosendal

Torill sa...

Gratulerar med overstått! Så kjekt med pynt frå HEMA! Den kjenner eg igjen og eg hamstra litt eg og sist eg var i Amsterdam! :-)

Torill

~De gode minner i en ny tid~ sa...

~ Gratulerer med den skjønne gutten deres som er fylt 4år! Flotte bursdagsbilder av koselig og leken pådekning. Den sjokolade-kaka så rågod ut.

Tusen tusen takk for det alldelse nyyydelige julekortet,blei rørt når jeg fant det. Både små og store som har vert på besøk hos oss i jula har beundret det flotte julekortet.

Klem fra Signe ~

Unknown sa...

Gratulerer med bursdagsgutten din :)
Flotte bilder fra dekket bord!

Anonym sa...

Happy Birthday!
I love this blog!!! I love Norway!!!

My little girl is to 4 :)

Ingrid from Estonia

http://blog.kaldkriips.ee

mali-mo sa...

Gratulerer igjen til store-vetlepompen din ;) Min fremtidige svigersønn ;)

Herlige bilder, gleder meg hvert år til bursdagsfeiringene til dine to skatter, alltid like kjekt og inspirerende å se bildene dine.

Tusen, tusen takk for dagens højdare i postkassen kjære søte snille du, det finnes vel knapt vakrere??? Tror eg ikkje!!! Står på pynt i stuen no ;)

Mine julekort er ikke sendt ennå. Nesten så eg rødmer bittelitt, men imorgen, imorgen. Her koser vi oss ellers glugg ihjel i ammetåken;) Må bare passe meg så eg ikkje spiser opp hele gullgutten min! (eg GJØR ikkje det altså ;))

Kjempeklem fra meg ;)

Andreas sa...

I want to be a child. Lovely. Happy Birthday!

Jolanda sa...

How lovely, your partythings from the HEMA, i love the HEMA, greetings from Holland, Jolanda

Jikkes sa...

Nice partypictures!

-X-