søndag 9. januar 2011

Rydde vekk jula problem





Dei fleste har vel fått vekk jula nå. Her er det fortsatt juletre, julemusikk i cd-spelaren, god jul i vinduskarmen og julepynt både her og der. Men eg har byrja! For eksempel har eg så smått byrja å få juletinga mot kassene. Altså ikkje oppi kassa, men nesten - nemlig mot dei... Problemet fortonar seg slik at når eg samlar saman t.d raude juleting med epler og anna, så synes eg at nett dette vart litt dekorativt. Så får det stå litt sånn, mens kassene skrik etter innhald. Det seier seg sjølv at denne måten å rydda vekk jula blir ein særs langdryg affære.

Derfor: Nå skal eg rydda! De må ha ein gode søndag!
*Her er det storm ute (eg ser på det som ein storm - er ikkje bekrefta av vèrvarselet) og derfor svært godt å vera inne!

5 kommentarer:

Emmeline sa...

Gubbevaremegvel så glad jeg er for at det ikke bare er meg.... Er helt deprimert av å pakke ned alle de fine tingene. Så nå har jeg en svær lenestol fyllt til randen av snaisne saker... Gidder ikke å løfte de opp på loftet enda. Det er jo så sørgelig. Knallfine bilder Bo:) Du inspirerer:)e

Mitt lille hjem sa...

Håper dere har hatt en fin juletid!
Julekortet var nydelig <3

Godt Nyttår, og gleder meg til masse inspirasjon fra deg i det nye året!

Klem Christine

Anonym sa...

Her har eg rydda og rydda i dag, og har tenkt at eg var omtrent den siste i mils omkrets som ikkje hadde rydda vekk jula enda, så det er godt å sjå at det er andre som óg syns det er trist (og kanskje litt kjedelig) å rydde vekk jula.. Men då får trøsta vera at me fekk litt nytt til jul, og så får me heller vera ganske så fornuftige og kjøpa oss litt nytt som kan fylle tomrommet...!!!
Mannen har tatt alt opp på loftet, så då passar det veldig godt at det er nysteikte boller som står for tur.. Ei perfekt trøyst/belønning på ein sådan dag :=)

Klem frå IT

Lobeliadamen sa...

Så nydelige bilder :-)

W

Anonym sa...

Sånn er det her i huset og, fiull jule fremdelse og vi nærmer oss etterhvert kassene. Noe av pynten har til og med blitt satt opp litt igjen, bare et par dager til ....alltid litt vemodig å pakke det vekk. Og alltid ekstra kjekt å pakke det ut igjen, for da ligger det alltid noen kjekke julepyntoverraskelser kjøpt på salget, som jeg har glemt ut....Takk for en fantastisk inspirerende blogg, måtte den vare lenge......!