lørdag 12. mars 2011

S T O V A 1


Etter den kjekke turen til Ølen i går vart eg så inspirert til å rydda, vaska, dilla og dalla. Flytta rundt på tepper, skåler og anna, gjer ofte susen - ting føles som nytt! Med åndo over meg fekk me til og med hengt opp røvarkjøpet for nokre år sidan; BTC lampen som vart kjøpt på Mint sitt opphørssalg for kr. 500,-!!! Hiha! :-D
Lenge har eg lovt Den Gode Feen å visa meeeeiiiir :-) av hus og heim, men synes av og til det er så vanskelig... Inspirert som eg vart i går, vart det litt lettare å ta nokre bilete i dag. Fleire bilete skal det bli, så eg kallar dette innlegget: S T O V A  1.

*Sommarfuglbilete og svart Tolix krakk var noko av det eg kjøpte i går. Eg er så fornøyd!
Dei andre bileta er gamle krittteikningar som eg har laga sjølv. Rammene frå IKEA med bileta inni har vore med meg i 15 år! :-)

Ha ein gode laurdag!

JAPAN

15 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig du har det!
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det sommerfugel bildet? Det var så utrolig fint:-)

BO sa...

Hei!
Så snilt sagt, tusen takk! Sommarfuglbilete har eg kjøpt hos Ølen Møbel. Klikk på linken i innlegget. Dei hadde mange ulike, kjempefine!
God laurdag!

Anonym sa...

Du e så flink... og har det så fint heima :-) Var stiligt med svart Tolix.

klem frå Putti:-)

BO sa...

Takk Putti Pott! :-)
Eg og likte den svarte... Snart kan du kjøpa deg MANGE slike, når du får deg hus! :-)

Marte sa...

Åh, ble inspirert til å gjøre noe her nå! Du har det skitfint! Liker så godt stilen din!
Gleder meg til STOVA 2!

God helg!

Marte

Nin sa...

Nydelig flott du har det!Likte så godt bordet!Kjøpt eller funnet skatt?

Ha en fortreffelig lørdag!

Hanne Mette sa...

For en lekker stue! Fine detaljer i fleng og det fineste dukkehuset jeg har sett!♥

Anonym sa...

Så herlig med kontraster! Kjempefint:)

Nicole Dorfmädchenglück sa...

wonderful!
So fresh...so clean!
I love it.

Maren - Vår lille verden sa...

du har det grådig fint:D:D
Dukkehuset var nydelig;)
Ha en fin fin kveld!

Duse Pasteller sa...

Hei!
Så fin blogg du har, med nydelige bilder!!
Legger meg til som følger, for jeg vil gjerne se mer!!:)
Janni

Myhome sa...

Hei Bodil!
Tusen hjertelig takk for fine ord om butikken og link!! Så snilt av deg:) Kjekt du tok turen innom, og så kjekt du fant så masse som du likte:) Synd jeg ikke var der og fikk treffe deg, men håper det lar seg gjøre en annen gang:)
Utrolig flotte og inspirerende bilder fra stova di:)
Ha en fin lørdagskveld!
Anita

Fru Fjeldhammer sa...

Helt fantstisk herlig! Tror nesten jeg må ta bilferie i år, og ihvertfal den veien ølen møbler ligger..*S*

Flotte bilder som alltid..
klem

Annelin sa...

Ah, Mint.. Saknar den butikken

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Nydelig blogg.
Kommer snart innom igjen.
Gleder meg til å følge deg.