lørdag 28. januar 2012

D Å P S I N V I T A S J O N 1


Tida tikkar mot dåp. Ettersom det viste seg at det særs sjelden er dåp i kyrkja heime på Halsnøy, kom dåpen pittelitt raskare enn planlagt. Jaja, like greitt å hive seg i det før dåpskjolen blir for liten til vesle klumpen vår! :-)
Nå er iallefall dåpsinvitasjonane klare til sending. Nådde ikkje posten så invitasjonane kjem fram (kryssar fingrane) på tirsdag.

Har hatt eit tema i dei to andre dåpane. Storesøster sin dåp for 7 år sidan hadde tema sommarfugl. Nestemann hadde dåp når det var påske, så tema den gongen var påskeegg og påskeharen. Bilete frå "påskeharedåpen" var faktisk eit av mine fyrste blogginnlegg. Klikk HER så kan du lese om det! Denne gongen så har det vesle lammet noko med festens tema, iallefall på ein måte... :-) (Nei, det blir ikkje smalahåve eller lammalår på menyen...).  :-)

Endelig kom all tapen eg hamstra på Ølen Møbler til nytte. Var så glad når eg endelig fann tape (som alle andre i blogglandia har), at eg måtte kjøpa mange! Kjøpte nokre med farge og...

Ha ein gode laurdagskveld! Nå er det tid for laurdagskos her i heimen. Nam!!! :-) 

4 kommentarer:

ELLEMELL sa...

De så virkelig lekre ut, de invitasjonene!
og leser jeg navnet riktig, så er det et veldig pent navnevalg også:)

lykke til:)
klem ellemell

Anonym sa...

Dei innvitasjonane såg kjempeflotte ut:)

Ei forsatt fin helg te deg:)

Forever Love sa...

Veldig fine!!

Maria sa...

Invitasjonene så utrolig fine ut!

Jeg fant akkurat bloggen din, og nå har jeg bladd meg gjennom hele. Du er fantastisk flink til å ta bilder! Jeg lurer på om du noen ganger tar fotooppdrag i bergen? Jeg har kjempelyst at du skal fotografere min lille familie! Ellers skal vi alltids klare å komme oss til Stord :)

Også må jeg bare spørre: er du interessert i å ha et "fotokurs" med en ivrig (betalende) hobbyfotograf? Jeg trenger litt ny inspirasjon og sier aldri nei takk til å lære mer!