fredag 17. februar 2012

D Å P by Feen


hjelpe meg" var det eg tenkte når eg såg Den Gode Feen sitt innlegg i går!
:-)
Snille fadder Linda hadde laga eit innlegg i frå dåpen her hos oss, sist søndag.
Utrulig underlig, skummelt, men også kjekt, å sjå huset sitt gjennom andre sine auge og kamera. Skrekkblanda fryd! :-)

Mine kritiske auge klarar ikkje å ta bilete av "heile" stova, heile kjøkkenet, eller i heile tatt av heilheten her i huset...

Men kan iallefall dykk sjå korleis me har det ved å klikke dykk inn her:

Det får kanskje bli litt meir heilhetsbilete her i frå etter dette, viss eg tørr!
:-)

God fredag!

3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

lekkert lekkert lekkert, du har da ingenting å frykte!

God helg...
klem

Anonym sa...

Såg fine bilder hos den gode teen og måtte inn her å kikke. Lurer på hvor den sorte stålampen er kjøpt?

Anonym sa...

Hei! Lampen er kjøpt hos Ølen møbler. Søk etter innlegget JIELDE, der finn du kontaktinfovtil butikken. Ha ein fin kveld! Mvh Bodil